חיפוש באתר

פרוטוקולים 2022

פרוטוקול ישיבת הנהלה 08.05.22 במינהל הקהילתי.

פרוטוקול ישיבת  הנהלה 08.05.22 במינהל הקהילתי.

נוכחים: רון לרמן – יו"ר הנהלה, הילה רונן דבי – מ"מ יו"ר הנהלה, עדית ג'אנה, מלי דורון, לאה בלס, ליאת סיקרון, מיכל כהן כרמלי, עמיר סגל, גלית ספייב (19:50 הגיעה).

נוכחים שאינם חברי הנהלה : שי הופמן – מנכ"ל המינהל הקהילתי.

אינם נוכחים: תמיר ניר, עדי לסרי וינר, דניאל שוקרון, ששון שבו, יפעת אורן, אריאלה צוויקל

 

 

על סדר היום:

  1. אישור פרוטוקלים
  2. אישרור הצבעה על הסכם הפעלת בית קפה בבית הוועד
  3. שכירת יועץ אקוסטיקה לחו:ד על כביש 16
  4. עמדת המינהל הקהילתי בנוגע לבניה בציר הרכבת הקלה – ציר הרצל.
  5. סקירת נושאים – יו"ר המינהל
  6. סקירת פעילות המינהל בתקופה האחרונה – מנכ"ל המינהל
  7. הצגת דו"ח מצב ועדות שונות על ידי יו"רים הועדה
  8. שונות

 

ישיבת ההנהלה:

  1. אישור פרוטוקולים:

 

ישיבת הנהלה   14.03.22. – כולם בעד, מלבד עדית שנמנעת.

 

לאחר ישיבת ההנהלה ועדת הכספים המשיכה לשתי ישיבות בלילה ולכל היו באותו תאריך:

 

ישיבת כח אדם / כספים 14.03.22 – כולם בעד, מלבד עדית שנמנעת.

 

ישיבת כוח אדם / כספים שניה  14.03.22 - כולם בעד.

 

ישיבת כוח אדם 04.04.22 – כולם בעד.

 

  1. אישרור הצבעה על הסכם הפעלת בית הקפה בבית הוועד:

החוזה התקשרות מול האגודה השיתופית אושר ע"י חברי ההנהלה בהצבעה בוואטסאפ בתאריך ה13.4 לפי סעיף 10.10.1 לתקנון המינהלים הקהילתיים ועכשיו נדרש לעבור אישרור. שי: התחלנו לעבוד באופן הרבה יותר מסודר אל מול גזבר האגודה יוסי זעירא, כבר הועברה הערבות והצ'קים הנדרשים, בנוסף בוצעה ההפרדה ממשרדי הגיל השלישי, כבר עכשיו בשיתוף החברה למתנ"סים והעירייה התחלנו לדחוף אותם לארח אירועים ליום ירושלים וחשוב שהם ישתמשו בכל הזדמנות לקבל תקציבים.

בעד –  מיכל, ליאת ולאה נמנעים – עדית, עמיר

חברי הנהלה שהינם חברי האגודה השיתופית לא מצביעים.

 

 

 

  1. שכירת יועץ אקוסטיקה לחו"ד על כביש 16:

רון: מאז ישיבת ההנהלה האחרונה שהעלנו את הנושא ודנו בו בקצרה השתנו שני דברים: 1. יואל אבן אמר בדיון איתו שזה הדבר שהוא צריך על מנת לדרוש פתרונות אקוסטיים כמו קירוי.

עמיר: מדובר בשני אזורים שבסכנה מהרעש - רמת בית הכרם מעל כביש בייט ויפה נוף, ההצעה שניתנה לתושבים היא איתום עם חלונות כפולים ומזגנים, ההתארגנויות של התושבים לכתוב עצומות ולאסוף כסף לא הצליחו והם צריכים את עזרתנו, מאצ'ינג הוא רעיון מצוין וככל שהזמן עובר אנחנו בבעיה. זה אירוע של פעם בדור, כביש כזה בונים פעם ב25 בשנה. אני אהיה מעורב בזה ואני בטוח שעוד חברי ההנהלה יהיו מעורבים בזה. הילה: זה מקרה קיצון ואירוע חד פעמי, יש לזה השלכות משמעותיות להרבה תושבים ואין שום פרויקט אחר בגודל הזה.

 

לאה: חייב התגייסות של הציבור לתרום את הכסף, אם תושבים לא תורמים אפילו את החצי המינהל לא יכול להחליף את האחריות של התושבים. האם המינהל מאשר שכירת יועץ אקוסטי  ע"י איסוף כספים מהתושבים במשך 4 שבועות ומצ'ינג של פי שתיים לסכום שנאסף מתושבים בתנאי שהסכום הכולל יגיע לעלות הנדרשת של כ30,000 ש"ח:

בעד – מלי, עדית, גילת, הילה, רון, עמיר נמנע – מיכל, ליאת

 

  1. עמדת המינהל הקהילתי בנוגע לבניה בציר הרכבת הקלה – שדרות הרצל

רון: המדינות אושרה בוועדת תכנון בניה ותחבורה של המינהל ואנחנו מביאים אותה לאימוץ ההנהלה. עמיר: ציר הרצל, שהוא ציר רכבת קלה מיועד לבניית מגדלים, ואנחנו רואים בו כציר מרכזי ומשמעותי לשכונה שנדרש לנסח לו מדיניות שתהיה העמדה הרשמית שתשמש אותו בהתנגדויות שנגיש ולפרוגרמה של תוכנית 16000 בהליך התכנון שהיא עוברת עכשיו. רון: הרעיון הוא להתבסס על מדיניות דומה כמו שיש בוושינגטון D.C או וינה שנהנות מיחס מיוחד כערי בירה וגם ציר כזה שמחבר בין הר הרצל לקרית הממשלה הוא דומה. עדית: לדעתי צריך עוד פחות קומות. מיכל: חשוב מאוד לעבוד לפי חזון, צריך לשים שבפרויקטים של התחדשות עירונית בעיר בתקן 21 שהרכבת עוברת בהם ההתנגדויות לא הצליחו להפחית את הקומות.

בעד – רון, הילה, מלי, לאה, ליאת, מיכל, עמיר, גילת.

נמנע – עדית, לאה

המסמך אושר על ידי ההנהלה

 

 

  1. סקירת נושאים – יו"ר ההנהלה רון לרמן:

בתחילת השבוע העברתי סיור לקרן ירושלים ולתורמים של אולם הכדורסל ורחבת הכניסה במינהל, הם מאוד שמחו לראות את השימוש של הנוער וכל שכבות הגיל וקידום הספורט בשכונה, אני מקווה שהם יוכלו גם בהמשך להשתלב ולעזור לנו לשפץ את כל המקומות שהעירייה לא תממן כי כידוע לכולם המבנים שלנו מיושנים מידי ולא יספיקו  תקציב החזות והנגישות שאנחנו עובדים קשה כדי שיוקצו כמה שיותר.

 

 

 

  1. סקירת פעילות המינהל בתקופה האחרונה – מנכ"ל המינהל
  • יום הזיכרון – טקס של הצופים עבר לאצטדיון היה מצוין, לאחר מכן טקס באולם בהובלת תמיר היה מצוין הגיעו סדר גודל של 2000 איש
  • יום העצמאות – מתקציב מועט וכל חששות מזג האוויר היה אירוע מצוין, יש לנסות לשנה הבאה שוב לדרוש במה גם בבית הכרם ולהגדיל את הפעילות.
  • שבת ירושלמית – למרות שאין רכז משפחות צעירות יתקיימו בשכונה.
  • יום השואה – התקיימו אירועי זיכרון בסלון שהיו מוצלחים מאוד.
  • פסטיבל פרפרים – התקיים אירוע פרפרים בגני השבשבת עם המון תושבים.
  • התקיים סיור לגן לאומי אפולוניה.
  • ג'ימבורי – נפתח במעון רבי בנימין.

 

 

  1. הצגת דו"ח מצב וועדות שונות על ידי יו"ר הועדה

 

מלי – אנחנו ממש צריכים את ה40 אלף ש"ח האחרונים להצטיידות בית הוועד שרק עכשיו אושרו, תקציב חגיגות המאה עוד לא קיבלנו כלום.

הילה – מנענו סגירת גן ברמת בית הכרם ופתחנו גן חדש במקומו, אנחנו עובדים על טיוב צהרונים לשנה הבאה וגם על טיוב צוות והשראת הורים בתוך המסגרות בשכונה, יש אירוע שיא בחינוך של מעגלי שיח.

עמיר – יש זום ביום רביעי על מרכז החיים, יש קשר טוב וחדש עם מרכז אב לתחבורה – חשוב לנו למצוא מתנדבים מהשכונה להוביל דחיפה של  שבילי אופניים, תחבורה ציבורית.

ליאת – נמרוד רכז הגיל השלישי עזב אותנו ואנחנו חייבים עובד סוציאלי קהילתי להיות בתפקיד, אנחנו מתחילים החודש את התהליך שיתוף ציבור לגני השבשבת עם מפגשים ופעילות.

 

צרו קשר:
מתנסנט חוגים הצהרת נגישות